Amsterdam - Toronto, dag 1 (14-05-16) - Reisverslag uit Toronto, Canada van Ria Bont - WaarBenJij.nu Amsterdam - Toronto, dag 1 (14-05-16) - Reisverslag uit Toronto, Canada van Ria Bont - WaarBenJij.nu

Amsterdam - Toronto, dag 1 (14-05-16)

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

16 Mei 2016 | Canada, Toronto

Zoals beloofd hier het volgende verslag vanuit Toronto. Zaterdag zijn we na een voorspoedige vlucht zelfs 20 minuten eerder geland. Na de douane de koffers gehaald en toen op naar het autoverhuurbedrijf dat ook op het vliegveld is. De voucher afgegeven en getekend voor alle voorwaarden en toen konden we de auto, een Dodge Durango, gaan halen. Geen idee wat voor auto het zou zijn maar toen we het kenteken zagen waren we zeer aangenaam verrast. Wat een enorme auto zeg met alles erop en eraan, zelfs verwarmde stoelen en stuur. En met de temperatuur hier is dat best lekker. Want echt zomers is het niet te noemen. Maar het is droog en regelmatig komt de zon door dus prima weer om Toronto te ontdekken. Zaterdag met de auto door de stad gereden en alvast wat voorwerk gedaan voor zondag zodat we weten wat we gaan bekijken en welke route we daarvoor nemen. Uiteindelijk om 16.30 uur naar het hotel gegaan, ingecheckt en naar de kamer. Ik was wel erg moe want na een korte nacht van ong. 2,5 uur en een vliegreis van bijna 8 uur ging hier de dag nog gewoon door omdat we hier 6 uur terug gaan in tijd. Maar ik moest wakker blijven om in het ritme van hier te komen. Om 18.30 uur zijn we naar het restaurant naast het hotel gegaan en om 20.00 uur (2 uur 's nachts in NL) terug naar de kamer. Ik wilde zo graag slapen dus uiteindelijk om 21.00 uur gaan slapen tot de volgende ochtend 6 uur, heerlijk!!! Nou kan ik er zondag weer fris en fruitig tegen aan maar dat vertel ik in m'n volgende verslag.