Van Montréal naar Kingston, 01-06-16 - Reisverslag uit Kingston, Canada van Ria Bont - WaarBenJij.nu Van Montréal naar Kingston, 01-06-16 - Reisverslag uit Kingston, Canada van Ria Bont - WaarBenJij.nu

Van Montréal naar Kingston, 01-06-16

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

01 Juni 2016 | Canada, Kingston

Vanmorgen vertrokken naar Kingston. Dit is 3 uurtjes rijden en we kwamen om 13.00 uur in Kingston aan bij het hotel. Maar we zijn eerst even gaan lunchen want we konden toch nog niet inchecken. Dus gezellig op n terrasje gegeten en daarna nog even door Kingston gelopen. Leuk stadje!

Na onze wandeling zijn we richting hotel gegaan om in te checken. Hierna de auto gehaald want die stond op n andere parkeerplaats, koffers gepakt en op naar de kamer. Het is een mooie kamer maar het uitzicht is werkelijk geweldig. We kijken vanuit onze kamer uit op de haven en het meer. En met de zon erop is dit een prachtig gezicht. We zien zo de boten vertrekken voor een cruise langs de 1000 eilanden.

Dit gebied staat namelijk bekend om z'n vele eilanden, grote en kleine.Morgen gaan we ook zo'n cruise maken want dit willen we natuurlijk ook met eigen ogen zien.

Na even van het uitzicht genoten te hebben en een drankje op onze kamer te hebben gedaan gaan we ons opfrissen en om 19.30 uur gaan we weg om te gaan eten. We hadden 's middags al een leuk restaurant gezien met een dakterras wat ons wel wat leek, dus wij daar naar toe.

We moesten even wachten zei de serveerster want het dakterras was vol maar het zou ong. een kwartiertje duren. Maar we hadden net een drankje besteld en toen werden we al geroepen. Er was een tafeltje. We konden met de lift naar boven en kwamen zo op het dakterras uit. Ik had al gehoopt op n tafeltje langs de reling en gelukkig kregen ee die ook. Wat een geweldige plek met een leuk uitzicht. Het eten was heerlijk en de sfeer geweldig.

Nu weer op de kamer even m'n verslag schrijven. Zo lekker slapen en morgen ons laatste dagje Kingston voordat we vrijdag naar Toronto rijden voor de terugvlucht. Maar eerst morgen de 1000 eilanden cruise, ik ben benieuwd!

• 02 Juni 2016 - 14:08

Ton En Annie:

Hoi kinders,
    We heben net jou verslag zitten lezen en blij dat jullie het zo naar je zin hebben en geniet van alle mooie dingen om je heen. Dat uitzicht had Ron al doorgestuurd van de haven. Leuk dat jullie ook met de boot dat gaan doen, het laatse waarschijnlijk van een fijne vakantie. Wij wensen jullie een goede terug vlucht toe en horen wel als jullie geland zijn.

Groetjes, dikke kus voor jullie beiden xxxxxxxxxx
    Paps en Mams.